Kisah isteri Mat Yo

Yuhuuu….

 

Di sebabkan akak ni seorang yang prihatin tentang hal ehwal semasa,akak nak citer pasal isteri Mat Yo…Mat Yo…pemain bola sepak Kelantan yg lari main ngan Johor tu..

Kat Fb,blog & forum berlambak2 orang komen pasal bini Mat Yo tu..knpla awak ni suka sgt cari gaduh.ngan security pun jadiii….pastu apa2 yg tak puas hati tulis kat fb,..kat sini akak pun nak komen jugaklaaahh

 

Lasernya mulut awak,kalah mulut akak..

Tak sopannya awak,sopan lagi akak…

Jahatnya awak,taklah sejahat tu akak ni…..

 

bagi akakla..

kalu nak buat jahat sekali pun,jgnla tunjuk jahat sgt..pandai makan pandaila simpan…

 

Image

 

 Cuba peratikan betul2 muka akak ngan bini mat yo…dekat2 nak sama kan……tp akak bukan macam dia ok,akak suci lagi,,huhuuhu

 

 

 

Advertisements