Perempuan cantik vs perempuan tak cantik

 

 2-3 menjak ni…aku terasa opis akak ni ramai betul org lawa2 baru masuk keje..bukan kata lawa saja..siap package ‘hot’ lagi..dah  la hot.bawak keta mewah2 plak tu..akak?? akak naik myvi aje dik oii..kadang2 tumpang Jaja naik Viva dia..huhuhu …sedih kan…Sebenarnya byk perbezaan org cantik dan tak cantik ni walaupun kita tgk dari segi luaran je…cer baca kat bawah…

Kalau perempuan cantik pendiam,
Lelaki akan cakap :- Woow, ciri-ciri isteri idaman…

Kalau perempuan tak cantik pendiam,
Lelaki akan cakap :- Eh, tak reti berkomunikasi betul!!

Kalau perempuan cantik berbuat jahat,
Lelaki akan kata :- Mesti ada krisis nih.. kesiannye.. 

Kalau perempuan tak cantik berbuat jahat,
Lelaki akan cakap :- Dah la tak lawa, perangai pulak hodoh!!

Kalau perempuan cantik menolong Lelaki yg diganggu,
Lelaki akan cakap :- Woow! Heroin sejati…

Kalau perempuan tak cantik menolong lelaki yang diganggu,
Lelaki akan kata :- Hm.. Taktik nak ngorat le tu

Kalau perempuan cantik dapat Lelaki hensemLelaki akan kata :- Ok la…. Bagai pinang di belah dua.. 

Kalau perempuan tak cantik dapat Lelaki hensem,
Lelaki akan kata :- Kesian.. mesti dah kena bomoh lelaki tu!

Kalau perempuan cantik ditinggal kekasih,
Lelaki akan kata :- Buta kayu betul mamat tu.

Kalau perempuan tak cantik ditinggal kekasih,
Lelaki akan kata :- Patut pun kena reject.

Kalau perempuan cantik penyayang dgn binatang,
Lelaki akan cakap :- Perasaannya halus,penuh dgn kasih sayang.. 

Kalau perempuan tak cantik penyayang dgn binatang,
Lelaki akan cakap :- Sesama makhluk harusla saling menyayangi

Kalau perempuan cantik bawa BMW,
Lelaki akan cakap :- Ntah dato mana bela ni

Kalau perempuan tak cantik bawa BMW,
Lelaki akan cakap :- Mesti anak org kaya ni

 

Kalau perempuan cantik tak mau bergambar,
Lelaki akan cakap :- Pasti takut kalau2 gambarnya tersebar 

Kalau perempuan tak cantik tak mau bergambar,
Lelaki akan kata :- Sedar pun diri tu!!

Kalau perempuan cantik menuang air ke gelas lelaki,
Lelaki akan cakap :- Wah.. caring sungguh

Kalau perempuan tak cantik menuang air ke gelas lelaki,
Lelaki akan cakap :- Eleh, nak tunjuk caring le tue..

Kalau perempuan cantik bersedih hati,
Lelaki akan cakap :- Dont worry, i will make u happy forever.. 

Kalau perempuan tak cantik bersedih hati,
Lelaki akan kata :- Sikit2 nak nangis!! mengada2

kalau perempuan cantik masak,
Lelaki akan kata :- Dah la lawa, pandai masak pulak tu

Kalau perempuan tak cantik masak,
Lelaki akan cakap :- Ntah sedap ke tak masakan dia tu

Kalau perempuan cantik main2 miss call,
Lelaki akan kata :- Takpe, rindu la tu

Kalau perempuan tak cantik main2 miss call,
Lelaki akan cakap :- Ko ni takde keja lain ke? sibuk ni tau tak..? 

Kalau perempuan cantik hantar2 email,
Lelaki akan kata :- Sukenya..weeee

Kalau perempuan tak cantik hantar2 email,
Lelaki akan cakap :- Asyik2 email dia.. boring!!

Sentapkan…kesian orang tak cantik..selalu di pandang negatif.bagi akakla kan..akak akan tgk seseorang tu luar dan dlm,bukan mcm lelaki yg asyik pandang luaran je….tau nak cantek je.tapi naseb baik akak di kurniakan wajah yg cantek bak bidadari syurga…akak la syurga unkahkahkahakah

 

Image

cantek kan akak??akak ngan kawan akak Jenny a.k.a Suki Yap.

Advertisements